poniedziałek, 25 maja 2015

CHOIES wish list


Hej Kochani!
Dziś trochę inny post, bo z ubraniowymi inspiracjami. Nie wiem czy tylko ja tak mam czy inni fotografowie też, że będąc na odzieżowych zakupach patrzę nie tylko na ciuszki do chodzenia na co dzień dla siebie ale również rozglądam się po wieszakach za czymś na SESJE ZDJĘCIOWE! 
Tak też tym razem pozwoliłam sobie na małe marzeniowe szaleństwo i o to w tym poście możecie zobaczyć ciuszki, w których bardzo chętnie zrobiłabym  zdjęcia nie jednej modelce.
Jak tylko zobaczyłam każdą z tych rzeczy od razu miałam wizję zdjęć, ich klimat i miejsce.

I prośba do was POKLIKAJCIE W LINKI POD ZDJĘCIAMI
a może uda się i w którejś z tych stylizacji mogłabym komuś zrobić potem zdjęcia.




[KLIK]                     [KLIK]                 [KLIK]



[KLIK]                     [KLIK]                   [KLIK]


[KLIK]                [KLIK]                   [KLIK]




[KLIK]                [KLIK]                [KLIK]



BARDZO PROSZĘ POKLIKAJCIE W LINKI POD ZDJĘCIAMI

Brak komentarzy: