poniedziałek, 20 lipca 2015

M&K outfit #3


Hej Kochani!
Trochę mnie nie było, ale nie będę wam tu narzekać na brak czasu i na to ile rzeczy chcę/mam do zrobienia i z iloma się nie wyrabiam. Jak po tytule się pewnie domyślacie dziś będą moje i Klaudii  outfitowe fotki :)


Dostałam ostatnio pierwszą paczuszkę od CHOIES i dziś pokazuję wam piękną bluzeczkę jaką sobie wybrałam. Bluzka jest porządnie wykonana z fajnego materiału i pięknie się nosi, jej jedynym minusem jest to, że z przodu jest trochę prześwitująca. Jako, że bluzeczka ta idealnie nadaje się do romantycznych i eleganckich stylizacji, na takie też postawiłyśmy z Klaudią.
 Miłego przeglądania zdjęć :)



J A










BLOUSE CHOIES [KLIK]
SKIRT H&M
SUNGLASSES SIN SAY
SHOES CCC


K L A U D I A







 BLOUSE TALLY WEJL
SKIRT BESHKA
SUNGLASSES SIN SAY
SHOES CCC

Brak komentarzy: