czwartek, 2 lipca 2015

warrior of nature


Hej Kochani!
W miniony weekend bardzo intensywnie tworzyłam. Trzy sesje w dwa dni w wspaniałym Wrocławiu. Sesja z Klaudią była tak naprawdę wielkim spontanem.



 Otóż modelka z którą umawiałam się na zdjęcia dobry tydzień jak nie dłużej, postanowiła nagle nie odpisywać na moje wiadomości, tak bardzo dojrzale. Ale koniec końców wyszło mi to na dobre bo tak chcąc zapełnić lukę czasową którą wcześniej przeznaczyłam na sesję z pseudo modelką (taaa chyba nawet nie powinnam jej nazywać modelką bo brak profesjonalizmu jakim się popisała przyćmiewa te pare dobrych zdjęć w jej portfolio) zaczęłam szukać innej modelki i tak znalazłam piękną Klaudie. Jestem bardzo zadowolona z tych zdjęć, to była udana sesja nic dziwnego, że w przypływie nocnej weny obrobiłam całą serie.

MODEL: Klaudia Fugiel

MAKE UP: Karol Jacecko










MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

Brak komentarzy: