piątek, 29 maja 2015

M&K outfit #2


Hej Kochani! 
Zamierzałam nie dodawać tak postów na blogu dzień po dniu z obawy, że potem zapas zdjęć mi się wyczerpie i znów przez dłuższy czas nie miałabym co dodawać niczym gdybym zapadła się pod ziemię. Jednak cały weekend mam poumawiany w sesjach więc nowości raczej nie zabraknie.



Jak wam się podobają tego typu notki? Ciekawi mnie czy zagląda tu więcej miłośników fotografi czy mody :) Mam również nadzieję, że wśród was jest parę dobrych duszyczek, które zechcą poklikać w linki w tym POŚCIE :*



J A












Leather jacket STRADIVARIUS
Trousers CROPP
Shoes DEEZEE
Hat HM



K L A U D I A







Leather jacket MOHITO
Shoes RYŁKO
Trousers CROPP


I trochę głupawki nigdy nie zaszkodzi xD

1 komentarz:

kobieta pisze...

Ale jesteście bardzo piękni love you *-*