środa, 20 maja 2015

M&K outfit #1

Witajcie Kochani!
Tak jak zapowiadałam, oto pierwsza outfitowa notka. 



Na temat stylizacji nie będę się rozpisywać bo to możecie zobaczyć na zdjęciach. Ci co znają mnie osobiście lub chociaż z widzenia wiedzą jaki mam styl. Kogo miałabym prosić o zrobienie mi zdjęć jak nie swoją przyjaciółkę, która nie raz już mnie wspierała w moich fotograficznych projektach. Tyle co my się nachodziłyśmy szukając miejsca na zdjęcia, szkoda gadać. Początkowo Klaudia miała mi tylko cyknąć parę fotek do pierwszej notki ze stylizacją i tyle, poprosiła mnie jednak bym zrobiła jej nową profilówkę na facebooka,  a mnie  już jak zwykle poniosło. I tak nie wiedzieć skąd pojawił się pomysł na wspólne prowadzenie modowej części tego bloga. Według mnie to ciekawe urozmaicenie zwłaszcza, że mamy trochę inne style (co zresztą widać) oraz jesteśmy trochę takimi swoimi przeciwieństwami, nie raz nawet ktoś nas  nazywał "Czarna i Biała" xD

 Piszcie w komentarzach co myślicie oraz jeśli wam się podoba zaobserwujcie bloga!


J A








Leather jacket STRADIVARIUS
Skirt SIN-SAY
T-shirt ZARA
Belt MOHITO
Shoes HOUSE
Sunglasses NO NAME


K L A U D I A








Jeans STRADIVARIUS
T-shirt ZARA
Leather jacket MOHITO
Shoes RYŁKO
Handbag PRIMARK
Neckalce MOHITO
Sunglasses SIN-SAY

Brak komentarzy: