wtorek, 23 grudnia 2014

dance sounds



Kochani wiem, że zdjęcia w mało świątecznym klimacie, ale od dawna marzyła mi się taneczna sesja  <3
W przygotowaniu mam jeszcze dwa posty związane z tematyką zimowo świąteczną, jednak trochę wam te zdjęcia podawkuje bo wyjdą wam te święta bokiem xd Nie wiem jak wy ale ja czasem całkowicie tych świąt jak już w końcu nadejdą nie czuje bo miesiąc wcześniej już w radiu w kółko lecą te same piosenki albo kolędy o sklepowych wystawach z przepychem ozdobionych mikołajami reniferkami itd. 
Powracając do zdjęć poniżej, koncepcja była dość prosta taneczne zdjęcia, bez żadnych udziwnień :)
Pierwsze moje zdjecia taneczne <3 Jestem mega zadowolona z efektów i współpracy z wspaniałą Aleksandrą, z pewnością nie ostatnia :) 
PS. Chyba powoli odnajduję swój styl w fotografii, mam chrapkę na więcej tanecznych zdjęć wiec jeśli mój blog przegląda jakaś tańcząca osoba zapraszam na sesję tfp, kontakt priv. :)


















mod. Aleksandra Bartczak
photo: Magdalena Sroka (me)

Brak komentarzy: