środa, 22 lipca 2015

before & after #1




Hej Kochani!
Od dawna miałam w planach zrobienie posta before & after. Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam przeglądać tego typu sklejki. 


Obróbka jest dla mnie bardzo ważną częścią tworzenia. Pozwala na wydobycie tego czegoś ze zdjęcia, nadaje klimat i umożliwia ukrycie niedoskonałości. 
Nie wiem co bym mogła napisać o moim sposobie obrabiania zdjęć, gdyż do każdego podchodzę indywidualnie. 
Sklejki zawierają po trzy zdjęcia, ponieważ fotografuję w formacie RAW i obróbka u mnie składa się na dwa etapy. Najpierw obrabiam w Camera Raw a potem obrobiony raw otwieram w Photoshopie gdzie wykonuje ostateczną obróbkę i retusz.

BEZ OBRÓBKI      PO OBRÓBCE W CAMERA RAW      PO OBRÓBCE W PHOTOSHOPIE 





ZAPOWIEDŹ NOWEJ SESJI

MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

Brak komentarzy: