niedziela, 18 maja 2014

ghost of love


Pierwotnie zamierzałam załączyć całkiem inną piosenkę do tych autoportretów, w ostateczności jednak zdecydowałam się na utwór Marie Fisker , który odsłuchałam dzisiaj przypadkiem. Oczarował mnie ten piękny wokal oraz klimat piosenki idelnie wpasowujący się w przekaz zdjecia , które zgłosiłam do konkursu pod hasłem "EMOCJE"  organizowanego przez Natalię Żygłowicz. Znalezienie osoby, która zgodziłaby się na realizacje mojego pomysłu oraz wydawałaby mi się odpowiednia okazało sie niemożliwe, dlatego postanowiłam wcielić się zarówno w rolę modelki oraz fotografa by wykonać zdjecie specjalnie na tę okoliczność.




Jesli podoba wam się zdjecie poniżej możecie na nie zagłosować klikając "lubię to". 
-> KLIK <-

I wanted all your reasons explained, guess I wanted too much




 Tell me stay on the right track,

You know I have faith and beliefs

In my life and just...

I guess I wanted that much...






self portraits

1 komentarz:

Jelonskyy pisze...

zapraszam na mojego bloga, może trochę amatorsko, ale od czegoś trzeba zacząć. Bardzo zależy mi na Twojej opinii :)
http://jelonsky.blogspot.com/