poniedziałek, 27 lipca 2015

Magg by Klaudia Sus


Hej Kochani !
Tego na tym blogu jeszcze nie było. Od ponad roku już nie pozowałam innym fotografom do zdjęć. To dla mnie bardzo długo gdyż kiedyś na zdjęcia jako modelka chodziłam średnio co dwa miesiące. Zdjęcia które możecie oglądać w tym poście wykonała moja zdolna Klaudia Sus <3


Klaudię niejednokrotnie mogliście zobaczyć u mnie na zdjęciach, tym razem to ja jednak stanęłam przed jej obiektywem, zresztą nie pierwszy raz. Dla ciekawskich  więcej zdjęć na  których bawię się w modelkę w moim portfolio na maxmodels

MODEL & STYL: Magdalena Sroka [me]
PHOTOGRAPHER : Klaudia Sus












You always found peace in the grip of the beat, darling
Time alone with the pounding of your heart
As it starts to heal you'll find a better mirror in another






MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

Brak komentarzy: