piątek, 5 lutego 2016

blast dancing


Witajcie Kochani !
Nadrabiam fotograficzne zaległości. Czas najwyższy pokazać wam efekty tanecznej sesji z Kasią.



Zdjęcia te wykonałyśmy baaardzooo dawno, aż wstyd się przyznawać ile minęło od naszego spotkania. Jednak chyba zażegnałam ten kryzys, niedawno postanowiłam z kilku rzeczy zrezygnować by móc w końcu poświecić się temu co kocham, nikt nie będzie mi przecież dyktować co mam robić. Pamiętajcie by otaczaj się ludźmi którzy was wspierają i dają motywacje do działania, nie popełniajcie tego błędu co ja i nie przyzwyczajajcie się do tych którzy zatruwają wam środowisko i zniechęcają do realizowania własnych celi bo własne stawiają ponad wasze i zawsze lepiej wiedzą co powinniście robić i jak to robić niż wy. Nie traćcie czasu na ludzi którzy nic dobrego nie wnoszą do waszego życia!
Tak też szukam osób które wniosą coś niesamowitego do mojego portfolio, modelki/modele z dolnegośląska czekam.

PS. Powyżej filmik z backstagem z sesji. OGLĄDAĆ. 
Dziękuję za pomoc w jego realizacji Angelice C. i Danielowi O. 

MODEL : KASIA SORYS











MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

S N A P C H A T :

Brak komentarzy: