poniedziałek, 22 lutego 2016

good to love

Witajcie Kochani!
W zeszłym tygodniu miałam okazję być w Warszawie przez dwa dni i w tym czasie mimo nagminnych przeciwności losu udało nam się spotkać z Olą i wykonać te oto zdjęcia. 


W Warszawie byłam nie całe dwa dni jednak to mi nie przeszkodziło w znalezieniu czasu na zdjęcia. Ci którzy śledzą mnie dłuższy czas mogli już zauważyć, że zawsze staram się wykorzystać nawet te spontaniczne wyjazdy. Wakacje z rodzicami nad morzem, uczelniany wyjazd to zawsze dobra okazja by stworzyć coś nowego z kimś nowym w nowym miejscu. Z Olą miałyśmy małe przeszkody w spotkaniu, którym winne jest pkp przez co nocne zdjęcia nam nie wyszły jednak patrząc na efekty nie ma to już znaczenia bo sesja wyszła nam MEGA <3

MODEL: OLA KRZECZKOWSKA












MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

S N A P C H A T :

Brak komentarzy: