środa, 25 listopada 2015

autumn inpirations


Witajcie Kochani!
Jesień - piękna inspirująca pora roku, która niestety przeminęła dla mnie zbyt szybko. Uświadomił mnie o tym pruszący ostatnio za oknem śnieżek, tym samym zmuszając przełożyć wizje jesiennych sesji na przyszły rok. 


Tego posta planowałam napisać dawno i mimo panującego już świątecznego wystroju na ulicach podzielę się z wami inspirujacymi jesiennymi kadrami . Starałam się podpisać autorów fotografii niestety niektóre wykopalam z mojego długo już istniejącego na dysku folderu z inspiracjami gdzie nie wszystkie prace mam podpisane, więc jeśli ktoś wie czyjego autorstwa jest któreś z niepodpisanych zdjęć proszę dajcie znać w komentarzu Emotikon smile.

Przy okazji dzielę się z wami jesienno zimową wish listą i bardzo proszę o poklikanie w linki, będę wam bardzo wdzięczna.
A teraz INSPIRUJCIE SIĘ !


 PHOTOGRAPHER: NATALIA ŻYGŁOWICZ


PHOTOGRAPHER: ANETA PAWSKA


PHOTOGRAPHER:  KATARZYNA BANASZEK

PHOTOGRAPHER: DAMIAN DREWNIAK


PHOTOGRAPHER: PAULINA SIWIEC


PHOTOGRAPHER: ERIK WITSOE

 K L I K        K L I K         K L I K        K L I K
 K L I K        K L I K         K L I K        K L I K


PHOTOGRAHPER: NATALIA DREPINA


PHOTOGRAPHER: SLEVIN AARON



K L I K           K L I K          K L I K         K L I K 

K L I K           K L I K          K L I K         K L I K



PHOTOGRAPHER: ZOSIA DOWIATT


PHOTOGRAPHER: IZA JASZCZYSZYN



K L I K         K L I K          K L I K        K L I K
K L I K         K L I K          K L I K        K L I K






MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

S N A P C H A T :


Brak komentarzy: