środa, 16 marca 2016

this ain’t exactly what my heart expected

Witajcie Kochani! 
Sesję z Martyną wykonałam pod koniec lutego w Jeleniej Górze, rzadko umawiam się na zdjęcia TFP z osobami bez bogatego portfolia lub "tego czegoś". Martynie jednak  udało się mnie przekonać do siebie oraz zwyczajnie w tym czasie chciało mi się pofocić dla samej przyjemność focenia.
Obrobiłabym i dodała te zdjęcia szybciej gdyby nie moje nowe uzależnienie - SERIALE. Nie wiem czy też tak macie, że jak już zaczniecie oglądać nowy serial który was wciągnie to oglądacie go w każdej wolnej chwili, przed snem, do śniadania, po zajęciach... Bo ja tak mam. I czas który zawsze poświęcałam fotografii przepadł na rzecz seriali. To straszne haha. Ale mam dla was jeszcze jedną zaległą sesję i już w ten weekend szykuje się kolejna. Trzymajcie kciuki by się udało, bo ostatnio zbyt często dzień przed lub tego samego dnia ktoś odwołuje mi sesje i znów tracę przez to zapał. 

 MODEL: MARTYNA MATUSZAK

















MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

S N A P C H A T :

Brak komentarzy: