czwartek, 22 października 2015

outfit #5


Witajcie Kochani!
Miałam małą przerwę w blogowaniu oraz fotografowaniu spowodowaną wieloma czynnikami.
Jednak postanowiłam sobie, że czas wrócić i o to prezentuję wam nowe outfitowe fotki.


Zaaklimatyzowałam się  już w nowym miejscu, na studiach, zaprzyjaźniłam z ludźmi z akademika i poukładałam swoje sprawy i mimo, że moje 50 mm wciąż nie jest naprawione powracam z nowymi zdjęciami. Co nie znaczy że o tych starych, zakurzonych na dysku sesjach zapomniałam, niebawem się z nimi uporam i tu wstawię. Dziś dodaję stylizację, którą uwielbiam nosić na co dzień mimo uwagi jaką przyciąga u przechodniów. Na czarno - bo lubię. Nie spodziewajcie się, że kiedyś na tym blogu zobaczycie mnie w stylizacjach które nie odpowiadają mojemu codziennemu stylowi. Są tu jacyś miłośnicy takich looków? 

Miłego przeglądania. Buziaki !
M a g g











TROUSERS H&M
T-SHIRT H&M
HAT H&M
SWEATER HOUSE
SHOES DEEZEE

MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

S N A P C H A T :

Brak komentarzy: