piątek, 18 września 2015

we're running out of time


Witajcie Kochani!
W końcu mogę wam się pochwalić efektami wspaniałej współpracy. Wena wróciła więc jestem szczęśliwa, bo w końcu miałam siłę by obrobić zdjęcia z jednej z moich najlepszych sesji. Jestem dumna z siebie, dziękuje dziewczyny bez was by mi się nie udało urzeczywistnić tego pomysłu!


Inspiracją do tej sesji był teledysk do piosenki Aurory, której głos pokochałam jakiś czas temu. Klikać w wideo powyżej! Zaznaczam to była tylko inspiracja z Nicolą potraktowałyśmy temat na swój sposób. Ze zdjęć stworzyłyśmy małą historię, jeśli przeglądając zdjęcia po kolei nie dostrzeżecie jej -  trudno. Makijaż do tej sesji wykonała zdolna Jowita, bez jej pracy nie uzyskałybyśmy takiego efektu. A pozowała wspaniała Nicola z która mam nadzieję będę miała możliwość jeszcze kiedyś współpracować.
Miłego oglądania. 

MODEL: NICOLA KIKOWSKA

MAKE UP & II PHOTOGRAPHER : JOWITA KĘSIK






 My heart still beats and my skin still feels

My lungs still breathe, my mind still fears
But we're running out of time, time
For the echo's in my mind, cry











I mini backstage :)

MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

S N A P C H A T :


Brak komentarzy: