niedziela, 30 sierpnia 2015

message in a bottle


Witajcie Kochani !
Prezentuje wam w tym poście zdjęcia, które miałam przyjemność wykonać pięknej Wiktorii nad morzem. Przez cały mój pobyt padało, tak też nastawiłam się na szarobure zdjęcia i melancholijne kadry, no cóż nasze założenia okazały się jednak mylne i słońce nas zaskoczyło a ja tylko martwiłam się by moja modelka nie zagotowała się w tych sweterkach.


Pisząc do Wiktorii nie miałam żadnego konkretnego pomysłu, zainspirowała mnie pogoda, która panowała kiedy to umawiałyśmy się na zdjęcia. Inaczej wyobrażałam sobie te zdjęcia, jednak efekt końcowy nawet mnie samej się podoba, co nie zdarza się często gdyż jestem wobec swoich prac bardzo krytyczna. Czasem nachodzi mnie ochota na proste portrety, wówczas powstają zdjęcia takie jak te. 

MODEL : WIKTORIA GOMUŁKA










MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

Brak komentarzy: