wtorek, 3 listopada 2015

the inner demon


Witajcie Kochani!
Zdaję sobie sprawę, że halloween było kilka dni temu i też w sobotę zamierzałam dodać posta z tymi zdjęciami jednak nie wszystkie jeszcze miałam dopieszczone, a skoro już tyle czekały na dodanie to kilka dni różnicy nie zrobi.


Sesję tę wykonałyśmy z Pauliną w czerwcu we Wrocławiu. Tak wiem dawno to było, wspominałam przecież że mam zaległości. Kadry są do siebie podobne gdyż oświetlenie w miejscu jakie sobie upatrzyłyśmy nie dawało pola do popisu za to Paulinka wykazała się umiejętnościami w pozowaniu i tym kryterium kierowałam się wybierając zdjęcia (5 z 29 zdjęć to dużo!). Chciałabym jeszcze napomknąć, że pomysł na tę stylizację należy do modelki, która jest bardzo pomysłową i oryginalną osobą dlatego zapraszam do zapoznania się z jej social media.
Miłego oglądania.

MODEL : PAULINA GAJEWSKA




MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

S N A P C H A T :

Brak komentarzy: