wtorek, 22 września 2015

drift open




Witajcie Kochani!
W miniony weekend miałam okazję oglądać zawody driftowe, na które wybrałam się ze znajomymi. Spontaniczną decyzją było zabranie ze sobą aparatu, tak też bez jakiegokolwiek przygotowania sprzętu i teoretycznej wiedzy w temacie nacykałam kilka amatorskich fotek, którymi postanowiłam się tutaj podzielić.


Na co dzień nie wykonuję tego typu zdjęć, był to mój pierwszy raz i nie będę ukrywać, że z obróbką również miałam problem bo jak takie zdjęcia obrobić? Dlatego proszę o wyrozumiałość gdyż dla mnie to była prawdziwa ruletka czy coś wyjdzie czy nie z tych zdjęć. Za konstruktywną krytykę osób znających się na rzeczy będę wdzięczna. 
Przede wszystkim był to mile spędzony czas ze znajomymi, uwielbiam takie wypady zamiast leniwego siedzenia w domu przed telewizorem. Oczywiście chłopcy po opustoszeniu toru musieli się trochę pościgać  i popalić gumy. 

Miłego przeglądania. Buziaki!
M a g g




















MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

S N A P C H A T :

Brak komentarzy: