niedziela, 14 czerwca 2015

will be redefined


Hej Kochani !
Już dawno zapowiadane zdjęcia ze wspaniałą Julką <3 Ta sesja urozmaiciła moje portfolio o parę perełek, aż spoglądając na kilka zdjęć popadam w zachwyt. Mam nadzieję, że nie uznacie mnie w tym momencie za jakiegoś narcyza ale ta sesja jak i parę ostatnich uświadomiła mi jak bardzo się rozwinęłam w fotografii, naprawdę jestem z siebie dumna.  Oczywiście nie zamierzam poprzestać na tym i uczyć się dalej i eksperymentować. 


Tak tylko napomknę, że zawczasu planowane ujęcia wyobrażałam sobie inaczej gdyż liczyłam na piękny zachód słońca i błyski soczewki na zdjęciach. Jednak pogody nawet fotograf nie ujarzmi i słońce chowało nam się co chwilę za chmury. Obecnie nie mogę narzekać na pogodę gdyż najlepsze ujęcia moim zdaniem to właśnie te gdzie chmury przejęły niebo.
Liczę że zdjęcia się spodobają i ze warto było tonąc w tej glinie ;)












MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:


Brak komentarzy: