poniedziałek, 1 czerwca 2015

purple haze


 Hej Kochani!
Jakimś cudem udaje mi się często tu zaglądać. Tym razem mam dla was zdjęcia pięknej Marceliny, z którą wcześniej miałam już przyjemność współpracować [klik] . Wszystko wyszło spontanicznie. Idąc pewnego dnia po bułeczki na śniadanie do piekarni zauważyłam, że na mojej ulicy kwitnie piękny krzew, wróciwszy do domu dodałam na facebooka ogłoszenie... i następnego dnia już spotkałyśmy się na sesję :)


Coraz bardziej przekonuje się do spontanicznych zdjęć. Więc może ktoś? coś? 
PS. Chętnie wykonam sesje brzuszkowe, dziecięce, na chrzcie, weselu itd [ZA DARMO] w celu rozwoju umiejętności fotograficznych. Kontakt przez meila: magdalena.sroka96@gmail.com lub przez wiadomość prywatną na facebooku.











model: Marcelina Sawicka
photographer: Magdalena Sroka (me)


MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

Brak komentarzy: