poniedziałek, 15 czerwca 2015

LUCLUC wish list


Hej Kochani !
Zapowiada się kolejna wspaniała współpraca, tym razem z firmą LUCLUC.
W tym poście postanowiłam zaprezentować wam moją letnią listę must have. Tak, oczywiście nie spodziewajcie się, że zobaczycie zdjęcia ciuszków w innych kolorach niż czarny i biały. 
Chciałam również podziękować wszystkim którzy klikali w linki w poprzednim takim poście, gdyż wcześniej nie miałam okazji. Dzięki wam paczuszka z CHOIES już do mnie idzie i już niebawem pokażę wam sesję z sukienką od nich :)

BARDZO PROSZĘ POKLIKAJCIE W LINKI POD ZDJĘCIAMI, 
BĘDĘ WAM BARDZO WDZIĘCZNA. :)


[KLIK]     [KLIK]     [KLIK]


[KLIK]   [KLIK]  [KLIK] 





BARDZO PROSZĘ POKLIKAJCIE W LINKI POD ZDJĘCIAMI

MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

Brak komentarzy: