piątek, 19 czerwca 2015

flower desert


Hej Kochani !
Dlaczego te wolne dni tak szybko lecą! Mam wrażenie, że czerwiec zaczął się wczoraj a to już się kończy. Aż nie chce mi się wierzyć, że te zdjęcia z Kornelią wykonałyśmy dwa tygodnie temu. Jednym zdjęciem zapowiedziałam te sesję i nagle ucichło, mam nadzieję że opłacało się czekać na resztę ;)  



Z Kornelią na zdjęcia umawiałyśmy się bardzo długo, bo aż od października tamtego roku i tak wizja tych zdjęć w nas dojrzewała i dojrzewała, tak że w końcu zamiast jednej stylizacji wykonałyśmy dwie. Zdjęcia w tym poście to ta bardziej spontaniczna seria. Jak Kornelia opisała mi to miejsce wiedziałam, że musi mnie tam zabrać i że wyjdzie z  tego coś mega. Tak też jest, nie sądziłam że efekty mnie tak zachwycą. Nie mogło być inaczej z taką modelką <3  Na tę drugą stylizację trochę jeszcze poczekacie ponieważ mam dla was parę innych postów w przygotowaniu. 

MODEL: Kornelia Woźna












MOŻECIE MNIE ZNALEŹĆ RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:

Brak komentarzy: