poniedziałek, 13 października 2014

Bonjour



Bonjour ! W tym poście chciałabym się z wami podzielić zdjęciami na które spontanicznie wybrałyśmy się z Sandrą po szkole w zeszłym tygodniu. To już druga moja współpraca z Sandrą, która prowadzi bloga o modzie i nie tylko (KLIK) Zapraszam do odwiedzenia również jej strony (KLIK). :) 
 Muszę się pochwalić że to pierwsza sesja z której zdjęcia obrobiłam zaledwie w dwa popołudnia co dla mnie jest wielkim wyczynem gdyż wciąż wiele zdjęć z wakacyjnych sesji nad morzem czeka aż się nimi zajmę. Wynika to z braku czasu, czasem braku weny itp a wszystko przez to że jestem perfekcjonistką ;)  Mam nadzieję że zdjęcia przypadną wam do gustu . A ja w planach mam już kolejną sesję i mam nadzieję że w końcu kiedy uda mi się zgrać z modelką (przez szkołę jest to naprawdę trudne) to pogoda nam dopisze, już przed oczami mam te wspaniałe kadry, nie mogę się doczekać aż wam się nimi pochwale ♡ 
Kochani jeszcze jedna sprawa, bardziej organizacyjna jeśli podobają wam się moje prace polubcie mój fanpage na Facebooku, niestety zasięg stron strasznie spadł zatem jeśli chcecie być na bieżąco i nie przegapić żadnego posta zaobserwujcie moją stronę lub kliknijcie opcję otrzymywania  powiadomień :)














photo: me

Brak komentarzy: