sobota, 13 września 2014

Girls in flowers



Ten pomysł prześladował mnie od dawna. Wizja zakiełkowała w mojej głowie już dawno i z każdym przypływem weny kwitła o nowe detale . Nie wyobrażałam sobie w tej sesji nikogo innego jak moje dwie blond piękności. Mimo braku czasu i nadmiaru nauki w klasie maturalnej udało nam się zrealizować te zdjęcia w jedno czwartkowe popołudnie. Tego dnia odkryłam swój kolejny talent :D
Nie sądziłam, że nadaje się na florystkę i makijażystkę :) 
Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają i tym razem mniej zdjęć tym lepiej :)







mod: Klaudia Kramarska i Angelika Stupiec
photo & make up : Magdalena Sroka (me)

4 komentarze:

Unknown pisze...

cudowne zdjęcia!:)

Rokiszja pisze...

Świetny pomysł! Bardzo ładna sesja :)

Charlie pisze...

świetne kolory na trzecim zdjęciu! :)

Anonimowy pisze...

przepiękne modelki, świetnie że bliźniaczki się interesują tym samym :) cudowne zdjęcia :)

kapuczinko.blogspot.com