niedziela, 6 lipca 2014

insta mix


Dla odmiany trochę inna notka :)

















Zaczęły się wakacje,
zapewne nie tylko dla mnie za tym jednym rzeczownikiem kryje się milion znaczeń, słońce, plaża, plany, nadzieje , twórcze wizje do zrealizowania,   wolność,  a przede wszystkim dużo wolnego czasu, z którym należałoby coś zrobić. Za oknem piękna pogoda, aż się prosi by wybyć gdzieś nad wodę ze znajomymi,   i tak zapewne większość z was spędza to słoneczne popołudnie.  Niestety , ja umieram z nudów w domu przez wstrętne choróbsko,  które mnie dopadło w tym tygodniu :)
 Jednak staram się nie użalać nad sobą i dostrzec pozytywne aspekty  sytuacji w jakiej się znalazłam. Tak też mam dużo czasu, a jako że nie mogę go spędzić  poza domem,   poświęcam go na obrabianie starych zdjęć.  Kocham robić zdjęcia jak też je obrabiać, jednak co do tego drugiego wciąż obawiam się, że przez mój brak doświadczenia w obróbce mogę zepsuć naprawdę dobre zdjęcie.  Dlatego zdarza mi się jedno zdjęcie obrabiać kilkakrotnie by potem wybrać najlepszą jego wersję, jest to czasochłonne ale przynajmniej efekt końcowy przynosi mi satysfakcję.

Dawno nie dodałam rzadnej notki na bloga , dlatego dodaję insta mix moich zdjęć, który mam nadzieję zachęci was do zaobserwowania mnie na instagramie :D

Miłego przeglądania :) A ja lecę dalej obrabiać zaległe zdjęcia oraz tworzyć następną notkę ze zdjęć z moją kochaną Klaudią Sus :* 













Brak komentarzy: