środa, 4 czerwca 2014

fear is only in our minds



Dłuuuuuuuugo odwlekałam publikacje tego posta,nie wiedzieć czemu. 
Sesja z Klaudią była pierwszą, która przyniosła mi w pełni satysfakcje. Składa się na to wiele czynników, po pierwsze moja kochana Klaudia ma  doświadczenie w modelingu oraz sama fotografuje < Klaudia Sus - fotografie >, co sprawia, że wie co wygląda dobrze na zdjęciu, po drugie udało mi się zrealizować w pełni własny pomysł. Póki co jest to moja perełka w portfolio, wiele zawdzieczam Klaudii, która odważyła się zrealizować ze mną moją wizję. Nadała życia temu pomysłami i dopelniła go swoją mimiką, od początku pasowała mi do tej sesji. Tak wiele jej zawdzięczam. <3
 Ja jedynie przyciskałam spust migawki oraz spędziłam parę godzin na obróbce w photoshopie :P





I dream in darkness
I sleep to die

Erase the silence

Erase my life

Our burning ashes blacken the day
A world of nothingness blow me away






mod : Klaudia Sus

photo : me



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ostatnie zdjęcie zdecydowanie najbardziej mi się podoba. Szkoda, że świeca była tak długa i nie było dobrze płomienia. Będę zaglądać tutaj częściej. Zapraszam również do siebie :)