wtorek, 6 maja 2014

we want the world in ours hands


Witajcie!
 Nie mogłam się powstrzymać przed dodaniem tej piosenki do zdjęć, które możecie obejrzeć w tym poście. 
The Neighbourhood <3 zespół, który nie tak dawno podbił moje serce. Ta akurat piosenka leciała gdzieś w tle cały dzień jaki został uwieczniony na poniższych fotografiach, które czekają na dodanie już od bardzo dawna, bo aż od 21 marca czyli Dnia Wiosny :)
Spontaniczne zabranie aparatu  na wagary z koleżankami okazało się fantastycznym pomysłem, w ten sposób powstało wiele zdjęć, które już teraz stanowią dla mnie piękną pamiątkę. Tego dnia każda z nas pobawiła się w fotografa, dzięki czemu na niektórych zdjeciach jestem również ja :) 
Jeśli przez najbliższe dni nie będę dawała znaków życia ani tutaj ani na fanpage'u możecie wnioskować, że dziewczyny zabiły mnie za publikacje naszych prywatnych fot :p
























1 komentarz:

Anonimowy pisze...

<3