środa, 21 maja 2014

I breathe you in my dreams



 "I could move mountains
Sail away
Only 'cause
I've got this much faith
This love
Is alive
But I'm crying
and lonely these nights"



Ta piosenka <3 Ci co wsłuchają się w każdą nutę i tekst, zrozumieją. 
Zapewne dodając ten post ze zdjęciami mojej kochanej Gaby podpisuję na siebie wyrok śmierci :) Początkowy zamysł sesji był całkowicie inny, jednak humor i osobowość mojej przyjaciółki uniemożliwiły nam wykonanie mrocznych i tajemniczych zdjęć, za to możecie podziwiać uśmiech mojego pięknego rudzielca. 
Ostatnimi czasy dużo rozmyślałam nad swoją "twórczością", nie chcę by to miało negatywny wydźwięk, ale większość moich zdjęć mnie osobiście nie zadowala. Mogłabym obarczać tutaj winą modelki, sprzęt, mój brak umiejętności bądź nawet miasto w którym przyszło mi mieszkać.  Prawda jest taka, że brak mi odwagi w egzekwowaniu moich pierwotnych, czasem odważnych pomysłów oraz w proponowaniu zdjęć obcym osobom których uroda mnie w jaki kolwiek sposób intyguje lub inspiruje. Się rozpisałam... 




















mod : Gabriela Zarzycka
photo : me

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Na niektórych Gaba jak nie Gaba :O

Brofashionkilla pisze...

Z tym kapeluszem wszystko wygląda extra :)

http://brofashionkilla.blogspot.com